Za lásku se musí bojovat..

Každý, kdo ji nepoznal nemůže vědět, proč je pro někoho tak důležitá.
Jako malé děti koukáme na pohádky, které se láskou a konci žili šťastně až do smrti...pomalu přehánějí o to, kde bude krásnější a spletitější děj. 
Je krásné to sledovat, ale jednoho dne přijdete do fáze, kdy vás nebaví na to jen koukat, ale chcete to opravdu prožívat.



Nevím, jak jste to měli ve vašem okolí, ale v tom mém se to hemžilo "chozením" od 3.třídy na základce. Nebyly to sice žádné lásky, ale i tak mě to v pozdějších dobách strašně štvalo.
 Pro mě bylo obrazem mé dvojče. Ségra měla do 15 let 4 kluky a já nic. Upřímně, byla jsem na to i nějakým způsobem hrdá, protože jsem si říkala,že si ráda počkám na toho pravého. Možná se to zdá jako pošetilost, ale když nebudu počítat ten velký omyl v 16.. tak se mi to skutečně povedlo😊.

Sice jsem od 14 let ..a možná i dříve poslouchala od táty zda nejsem lesba, že jsem ještě nikoho neměla a byla jsem klukem nepolíbená. Jestli se mi kluci nelíbí či jsem náročná a já nevím co všechno...Hold v pubertě od vás všichni nějak očekávají, že se budete hnát do vztahů a skončíte do náruče pomalu prvnímu klukovi, ale já hold taková nebyla.
Neříkám, že mi nikdo neříkal jak se mu líbím...Dokonce jsem dostala i dárek ke svátku. 😁 ( Byla to čokoláda a snědla mi ji doma Arwen😁😁né, že by mě to mrzelo..pro ty kdo nečetli článek z minulého týdne ..Naše fenka )
Ale prostě byla jsem holka, co kluky odmítala, protože mě nikdo nedokázal přesvědčit o tom, že mě má rád. Jsem možná starobní...ale fakt mi na tom záleželo a stále záleží.
Byla jsem "odkopáváčka kluků 3000".

 Co si pod tím představit??

Řekněme, že jsem měla svůj smysl pro humor, který jsem ráda využívala a kluci ho často nechápali a pak to raději vzdali. Nebo jsem si hrála na super blbou (Jo, bylo to těžké..ale tolik srandy to jste nezažili..😁)
Nejzákeřnější otázka pro kluky... Proč jsi vlastně tak milý? či Proč bys vlastně chtěl jít ven?
Odpověď ..Se mi líbíš ne... Fakt romantická 😂
A nejvíc odrazující bylo chovat se normálně. Být sama sebou, psát chytřeji, říkat své názory, používat svůj humor, říct, že jste vlastně nikdy s nikým nechodila, že jste nebyla políbená a nestojíte o to s někým, kdo za to nestojí... Tohle bylo rychlé sbohem. 



Nakonec jsem si řekla, že tohle je na nic.
Počkala jsem si. Ano, jednou jsem hodně blbě zakopla, ale tím si musí projít každý ☺️.

Není důležité, co vám ostatní říkají. Kolik mají blbých řečí..Pokud máte nějakou vizi, která myslíte, že je správná stůjte si za tím. Vyplatí se počkat. Stejně dlouho nedokážeme pochopit, co je láska, dokud ji skutečně nepoznáme. Chovat se nějak jinak a čekat, že takto vám to bude pořád vyhovovat? Počkat si je lepší. Možná v  minulosti to byla první láska, pak svatba a dítě.. A to všechno do roka. Ale doba je sakra jiná.. 

Dříve..
se lidi seznamovali na vesnici, tancovačce a mluvili spolu. Dali si pár schůzek a byli svoji. Nehrálo se moc na to, že někomu někoho přeberete a druhý ať brečí. Podle mě hodně záleží na té komunikaci. Taky ženy neměli tolik požadavků, protože neviděli v médiích úžasného sexy borce, který měl k tomu vybrané chovaní a uměl zpívat... Záleželo více na vnitřní podstatě člověka.

Dnes..
je to více o vzhledu nebo o té poddajnosti chování. Možná se pohybuji jen ve špatné společnosti, ale přijde mi, že pokud jste holka, co nepije, nekouří, není rebel a nespala už aspoň se 3 klukama a nebojí se tím chlubit.. upadá jakýkoliv zájem se s vámi seznámit. Také musíte mít aspoň trojky prsa, nádhernou postavu, neuškodí velký výstřih či tanga v průsvitných leginách... 
Opravdu takto mi to přijde.
Nehledí se na to zda jste hodný člověk, zda máte dobré srdce .. na to se kašle. 
Ale neříkám, že neexistují slušní lidé, jen jsou oproti těmto ve značném pozadí. 

Máme s Kubou kamaráda, kterému je 25. Není extra fešák, což on sám i ví, ale je to hodný kluk. Jen má taky někdy trochu posunutou mysl.
Sice by chtěl do 30 ženu a děti, ale na druhou stranu je to člověk, kterému řeknete, že by si to beztak rád rozdal i s těhotnou a sliny pod ním skoro musíte utírat. Dobře, teď je to nadsázka..ale prostě člověk, co ve 25 slintá nad představou tohohle, není podle mě člověk schopný se usadit. 

Jak jsem psala.. Já chtěla vždy najít pravou lásku. 
Byla jsem hodně krát zklamaná a pak se objevil Kuba. Kluk, u kterého jsem taky ze začátku zkoušela ty moje pokusy, jak ho odpálkovat.. ale víte co.. On se nevzdal.
Psali jsme si skoro každý den a náramně si rozuměli. Do té doby jsem si s nikým takto nerozuměla a hlavně ne s klukem. 
Dospělo to do fáze, kdy jsem koukala na hodně smutný film a bulela jsem jak malá. ( Já vždycky.. 😀😅) Napsala jsem mu to, ani nevím proč a on mi odepsal ať nepláču, že je tu pro mě. Kluk co mě znal v té době ani ne týden a já se v té chvíli už vzdala jakéhokoliv odkopávání. Chtěla jsem být s ním.
Dokonce jsem toho i litovala a Kuba to i ví. Dnes se to blíží pomalu a jistě do 2 let spolu. 😊
Nebyl to kluk podle mého seznamu.. Nevím jak vy, ale dle mého si většina holek dělá nějaký seznam, dle kterého si vybírá partnera.
Já chtěla, aby byl muzikant, uměl zpívat, byl trochu hezký, byl vtipný, hodný, nekouřil  a hlavní bod..Měl mě rád aspoň tolik jako já jeho.
 Víte co, Kuba nehraje na nástroj, ( Dobře hrál kdysi na flétnu, ale 😂.. byl hold vyhozen, že rozložil flétnu spolužačce), není dokonalý zpěvák, ale mě se jeho zpěv líbí, má svůj osobitý humor po jeho dědečkovi, nekouří, je více sportovec než umělec, je nádherný a miluje mě.
Seznamy jsou na nic.
Kuba sice nesplňuje všechny body, ale nedala bych na něj dopustit.



Teď mě možná odsoudíte, ale i ve svých 18 letech vím, že on je ten pravý.



Tímto vám chci říci..  Pokud právě nikoho nenacházíte, nezoufejte.. však on se ukáže. ( Kuba na mě čekal do jeho 19 a jsem jeho první holka.) Když už někoho najdete a víte, že je ten pravý nenechte ho odejít, i kdyby vás nepodporovala rodina, slyšeli jste spoustu řečí.. Kašlete na to je to váš život. Nebojte se polevit ve svých seznamech.. stejně nakonec se ukážou nebýt tak důležité. Urovnejte si v hlavě, co chcete a řiďte se dle toho. Nebojte se počkat.
Až si nedokážete představit, že bez druhého nedokážete být, budete polemizovat o budoucnosti, bude vám chybět byť odjel před chvilkou, budete mít uvnitř sebe prázdnotu, když nejste spolu, ale spolu se budete vznášet .. Je to ono.

Já ráda říkám.. Najít lásku je osud. Osud, to je štěstí na náhoda pomotaná dohromady. 

Věřím, že na každého z nás někde čeká pravá láska. 

Komentáře

  1. To je naprosto pravdivý a hodně upřímný článek. Je to pravda, že v dnešní době se lidé soustředí jen na vzhled a né na povahu člověka, což zamrzí. Je dobře, že si svojí druhou půlku našla, já už nehledám páč jsem ztratila jakýkoliv mínění o klucích v dnešní době prostě pro mě asi ten pravý neexistuje a to právě žádné seznamy nemám. Budu ráda, když se podíváš i ke mě, taky píšu blog :) fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se článek líbil ☺️. Ja věřím, že i ty ji najdeš. Určitě se kouknu ...a budu ráda, když budea dále sledovat můj blog☺️

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?