Je alkohol potřebný k životu??

Uvažovala jsem nad tím, jak se alkohol stává nedílnou součástí života lidí a to už od mladšího věku. Možná mám starobní přístup, ale strašně se mi nelíbí, když kolem slyším pořád slova kolik toho kdo vypil a jaký je to borec.. Kdy jsme se dostali do doby, že úroveň lidského bytí se hodnotí jen podle počtu promile v krvi?

Od 13,14,15... se v dnešní době rozjíždí alkoholová kariéra. Ano, každý si musí asi něčím jako zkouškou s alkoholem projít, ale proč tak brzo? 
Jsme lidi. Dokážeme se bavit i normálně nebo mi snad něco uniká? 
Po každém víkendu slyším ve škole, kdo se zase opil, kdo udělal jakou hovadinu, kdo si co už nepamatuje ...a pak se zeptají na váš víkend. Vy řeknete byla jsem doma a na návštěvě u prababičky a jste LOSER. Proč? ..Protože jste nebyla v nějakém hustém baru, kde se to hemží 12, které si hrají na dospělé a někdy se jim to i díky tomu namalovanému obličeji i daří.. Ale jsou to ještě děti.
Já ve 12 letech ujížděla na barbie, začínala fotit, byla nadšený čtenář (což jsem stále).. Chci říci, že jsem nevěděla o alkoholu skoro nic
Musím zde vložit hezkou a poměrně vkusnou poznámku svého přítele. On taky není žádný barový nadšenec, ale tak sporadicky se tam vyskytne a na velmi krátkou dobu. 
Jednou si tak byl se svým kamarádem, který tomuto hoduje trochu více v nějakém tom pofidérním podniku a ne jen, že u poloviny holek nedokázali říci věk, protože ty 15 leté zmalované holčiny vypadali starší než já ( tak na 22 let). Ale také přítel byl nucen prohlásit krásnou větu .. : ,, Já se tam s Fukem (přezdívka kamaráda) cítil, tak staře.. Když já bych mohl být pomalu táta těch holek, co tam byly."
Samozřejmě tohle bylo řečeno s nadsázkou. To by musel mít přítel děti od 5-7 let 😀😁😁. 
Každopádně tímhle jsem vám chtěla ukázat to jak to chodí.
I když on Kuba ( můj přítel ) má v tomhle odvětví mnoho zajímavých názorů. Třeba i co se týče znásilnění. Tohle je blbě papouškováno.. ale vlastně říká, že si za to ty holky můžou pomalu sami. Hned to vysvětlím..polemizovali jsme nad tím, jak se ty holky krom toho malování  oblékají. Polovina našponovaná prsa, kalhoty tak ať jim to, co nejvíce tvaruje zadek, některé naschvál až u boku šňůrky tang ať se to nepřehlídne nebo kraťásky, ze kterých kouká zadek... Prostě řekněme, že to není úplně běžné oblékaní. Hold si o to ty holky pomalu říkají. Hlavně v těchto podnicích se pohybují kluci, kteří by to někdy v nejhorších chvílích strčili i do zahradního trpaslíka .. a pak jsou napití a nějaká taková holka, kterou považují na první pohled za výrazně starší, je vyloženě provokuje tím, jak je oblečena. Hle a pak tu máme znásilnění.. Je to takový černý humor, ale smutné, že tenhle je pravdivý..
Je to napsáno, trochu od rány. Omlouvám se těm, které to uráží. Ale je to jen odraz skutečného světa z těch nehezkých končin, kde místo sluce probouzí lidi kocovina.
To jsem ale trochu odbočila.

Jen hold alkohol nikdy není úplně kamarád.

Já osobně nedokážu říci, kdy jsem měla první zkušenost s alkoholem, protože takové to cucnutí si piva od dědy či někoho známé každý 🙂
Ale tedy prvně se mi točila trochu po jedné flašce nějaké vodky kokosové...snad se to nazývalo vodka😁..a bylo mi 17.(Kuba by to popsal určitě barvitěji než to bylo..😀)
Musím říci,že v těch 17 jsem na sebe nebyla pyšná, že se mi točí hlava. Myslím to tak,že jsem nebyla ráda za to, kolik jsem toho vypila.. Člověk si řekne, ale vždyť to byla jen jedna flaška, ale pro mě nejvíce alkoholu, co jsem kdy měla.
A pak jsme zažila 2x něco horšího...
Na rodinné oslavě narozenin táty od Fuka. Kde to prostě nešlo ohlídat, protože všude jsou dospělí a vy jediná nezletilá. Nebudu lhát, snažila jsem se počítat, kolik vlastně jsem toho měla. Myslím,že jsem skončila nějak s kontem 5 piv a několik panáků rumu. Snažila jsem se do toho i jíst, ale ta rychlost lidí, kteří vám pořád něco dávají nestačí na rychlost, jakou se vy snažíte ládovat. Takže...prostě jsem prohrála boj.
A po ulehnutí do postele se mi obrátil žaludek...
Dále oslava 18 narozenin. Sice jsem měla v plánu úžasnou oslavu s lidmi, kteří jsem myslela, že budou moji novopečení přátelé..ale nestalo se tak.
A teď vám řeknu ten paradox proč...
Protože Kuba nechtěl s nimi na nějakou chlastačku. Jen kvůli tomu, protože on si narozdíl od nich uvědomil, že ve 20 letech chce mít taky zodpovědnost, a že je pracující člověk, který už si hold v tomto nehoduje. Proto se musela oslava dva dny před započetím zrušit.
Nechci ať to vyzní,že mu něco vyčítám.. Právě naopak.. víc mě to mrzí vůči němu než vůči mě, protože on je strašně hodný člověk, co si tohle nezaslouží.
Ale k tomu alkoholu...tak jsme mé narozeniny oslavila s Kubou a Fukem ☺️ a bylo to úžasné.. Jen bylo moc alkoholu a tak bylo odhodlání se také něčeho zbavit. ( i tak jsme to nezvládli 5 flašek zbylo)
Musím říci, že stačilo jednou a naposled. Řekněme,že můj žaludek to opět nezvládal a bylo mi pak blbě i druhý den. Polovinu dne jsem ho proležela...I přes přemlouvání Kubi, jak mu pomůžu s prací na chatě mi to nebylo dovoleno.. a upřímně ani by to nebyla pomoc na moc dlouho, protože jsem odpadala a po obědě, který činila polévka (hodně silná polévka, aby mě bylo trochu lépe), jsem jen ulehla do peřin a spala...
Vše si pamatuji,co se dělo, co se říkalo...a jsem za to ráda. Dokonce mám i fotodokumentaci 😃jen musím říci, že je to nepublikovatelné. Takže se omlouvám, že sem nepřidám žadné fotky.
Prostě nejsem alkoholik. Nehoduji v tomto mezinárodním sportu o první místa.
Upřímně nemám ani alkohol ráda. Kdybych měla vyjmenovat, co nepiju ...je to hodně dlouhý seznam oproti tomu seznamu, co piju. Zdaleka jsem toho ani tolik nezkoušela...a ani to nemám v plánu.
Jsem člověk, co alkohol nemusí a je jedno, co si o mě v tomhle směru myslí ostatní.
Já jsme na sebe hrdá. Ne, na to pití..ale na ten zbytek ano.
Ty příběhy z mého života mají být odstrašující příklad...jak to být nemá.

A tímto jsem vám chtěla ukázat,že alkohol možná nabídne stavy, do kterých se normálně nedostanete. Budou vám možná nohy létat po dřevěné podlaze..ale není to kamarád, který vás na ty nohy postaví.

Co kdyby jste jeden týden nešli do toho baru, hospody, na tu veselku...co se bavit bez alkoholu?
Nedokážete si to představit?? Pak už je něco špatně. Omezte alkohol a uvidíte, že větší zábava je bez něj.☺️ Stačí jen otevřít oči.

Mějte krásný den .

Komentáře

  1. "někdy by to strčili i do zahradního trpaslíka" :D :D :D fajn článek .. docela jsem se v něm našel. Teda z tvého pohledu, ne z pohledu alkoholika. V našem městě chlastá většina teenageru a pak se každý diví, proč tady téměř s nikým nechodím ven ( ven tzn. chlastat do hospody ) :D

    Jen bych poznamenal, že článek by se četl mnohem lépe kdyby byl více formatovaný a přidala by jsi třeba obrázky. Těším se na další :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že ses zasmál a trochu i našel :) . Také jsem ti vděčná na rady budu se snažit ať články vypadájí čím dál lépe. ( I když se prásknu, že technika není má silná stránka :D)
      Každý 3. den jeden vychází :)

      Vymazat
    2. To nevadí, já zas neumím vařit a přesto to zkouším ikdyž dvakrát hořela kuchyně :D budu se těšit :)

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?