Tetování.. Ano či ne ??

Rozhodně nikomu neuniklo, že jsou velkým trendem a jsou čím dál populárnější .. tetování.
Pro začátek chci říci, že já už mám tetování a mám termín i na druhé. Takže pokud by vám přišel můj názor subjektivnější může se stát. 

Kdy si nechat udělat tetovaní ? 

Tetování není věc na chvilku, pokud není henou. Takže by měl každý zvážit dobře.. CO, JAK a PROČ. 
Hlavní je mít nějaký důvod, proč si chcete tetování nechat udělat. Já upřímně jako důvod nepovažuji.. No, líbilo se mi to tak jsem si to nechal/a udělat. Člověk musí hodně zabloumat ve svém nitru a hledat, co má pro něj význam, co to nejlépe vystihne a co to má říci o vás. Nebudeme si lhát.. Pokud nemáte tetovaní, které je hodně drobné a nebo je na skrytém místě, mají lidé tendence soudit a odhadovat, co vlastně tím chcete říci. Také je nutno zvážit obor, ve kterém pracujete nebo by jste pracovat chtěli, jelikož některá povolání  mají strikní předpisy, dle kterých se musíte řídit. Samozřejmě i to jde obejít.. řekněme kdybyste měli tetování na předloktí a nesmělo by vám být v práci vidět vítězí triko s dlouhým rukávem. Uvědomte si jen, že kdo by se chtěl v dlouhém triku mořit v létě. 😄
Takže hlavní je použít mozek a ponechat to i trochu srdci ať uvážíte dobře zda ANO či NE . 
Já musím říci, že jsem pro ano jedině, když máte důvod a smysl jinak ne. 


Osobně se mi strašně líbí myšlenka žen, co kvůli rakovině prsou o danou součást ženského těla přišli, ale maskují to krásnými tetovaní. Stejně  se využívá tetování na skrývaní jizev apod. 
Tady máte pro ukázku, jak to má paní po rakovině prsou. 😉

Související obrázek

Musím říci, že já šla na tetování poměrně brzo.  I když v dnešní době ono se to už asi nedá počítat, že jsem byla moc malá. 
Nechala jsem se tetovat v 16 letech, kdy vlastně padl návrh od táty zda bych něchtěla. Musím říci, že jsem o tom uvažovala i před jeho návrhem, ale on mě tak nakopl se skutečně zamyslet.

Od kdy se může na tetování? 

Když to řeknu blbě, není přesně stanovená hranice od kdy můžeme. Jen ve většině salonů to chodí tak, že pokud vám není 18 musíte mít souhlas aspoň jednoho z rodičů, aby vám mohli udělat tetování. 
U mě byl tímto souhlasem táta. Musím říci, že máma ta o tom moc nevěděla. Což ona ani nemusela, protože u ni nežiji a nežiji ani u táty, ale to je vedlejší.


Jak udělat ten správný návrh?

Pokud už jste se tedy rozhodli, že do toho tetování půjdete , pak tedy zbývá otázka : Jak chci, aby to vypadalo.. 
Hodně v tomto pomáhá internet, ale pokud chcete mít něco jedinečného máte 2 možnosti. 
1. že se domluvíte s tatérem, řeknete mu svou představu a on vám udělá několik návrhů. Ze kterých si buďto vyberete nebo ještě požádáte o nasledné upravy detailů atd. 
2. Pokud ovládáte různé programy na úpravu obrázku kde je možnost si ho vycentrovat a následně vložit do nějakého jiného obrazce či podobně.. Můžete si jej sami vytvořit. Pokud to neovládáte stačí poprosit nějakého známého. 

Jak zvolit tatéra a studium? 

Hodně je to o doporučení i o vaší iniciativě.
Samozřejmě je na místě vyhledat si dostatek informací, zeptat se známých, internet či nejlépe si do tatérského salonu rovnou zajít. Jde to i po telefonu, ale ze zkušenosti vím, že v telefonu se vám nebude natolik věnovat jako v případě, kdy si tam skutečně dojdete. 
Tatér je vám dán buďto na přání  či pokud v tom nejste znalý někoho vám doporučí dle jeho specializace. 
Ano, existují i specializace masérů. Nebudu to tady úplně vypisovat, ale např. někdo se specializuje na přírodní motivy, na černobílá tetování, barevná tetování, ....

Finále ? 

Pokud už jste si prošli všemi fázemi, co jsem dříve popisovala a máte dojednaný termín, tak hurá na tetování. 
Nedej bože kdyby nevyšlo dle vašich představ v dnešní době se dá i snadno přetetovat. 


Moje zkušenost 

I když jsem šla v 16 letech a máma mi říkala, že jsem na to ještě hloupá a budu toho litovat, tak nelituji. Budou to za chvíli 2 roky, co mám tetování a nelitovala jsem toho ani chvilku. 
Já jsem si ho nechala dělat z důvodu, že jsem byla hodně uzavřený člověk a vlastně to tetování byl pro mě krok, kdy jsem si ukázala, že nejsem takový srab a zároveň jsem měla něco, co o mě mohlo říci lidem kolem jaký jsem asi člověk bez toho aniž bych vlastně musela mluvit. 
A samozřejmě v tom mám i mnohem hlubší význam, ale ten nevím zda bych dokázala vysvětlit. Pokud byste však o to stáli, ráda se o to pokusím. 
Na tetování jsem šla do Brna do Tattoo Dragoon a byla jsem nadmíru spokojená. 

Po tetování vlastně mi máma říkala, že je to dětinský motiv a víte co .. Já jsem s tím spokojená a neměnila bych. 
Jak si v první fázi nedokážete představit, jak to bude vypadat až ho budete mít.. Pak si zase nedokážete představit, jak byste mohli být bez něj. 

Pokud byste chtěli vědět více ráda se rozepíšu o tom, jaký je proces vzniku tetování, jak to vypadá ve studiu povětšinou, kolik to stojí, jaké byli reakce mého okolí, jak moc bolí, když vás tetují atd. 

Tohle je mé tetování . 😊

Každopádně nezapomínejte na to, že každý jsme krásný a nepotřebujete k tomu abyste někomu něco dokázali tetování. Je to jenom na vás a vaše rozhodnutí. Takže nedělejte to pro druhé, ale dělejte to pro sebe. 



Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?