Superstar...Hledání talentů či osobností???

V dřívější době nezáleželo v této soutěži tolik na vzhledu a celkově osobnosti člověka. Jste-li introvert či až moc velký extrovert, bylo dříve jedno.
Mám nějakou potřebu se na tohle téma vyjádřit, protože většina lidí říká  " Soutěž zpěváků".  
Ale kam se tedy poděla?? 

Přijde mi, že je to dnes opravdu jen o tom říci smutný příběh o člověku, aby získali sledovanost a pak si o i přes nepřílišný talent dále udržovat, protože ho chtějí vidět lidi. 

Proč se všechno v dnešním světě stává tak komerčním?? 

K dřívějším kolům jsem se nevyjadřovala, protože jsem to nějak překousla, ale jak ta soutěž postupuje, začíná se mi čím dál více příčit jejich výběr.
Při dlouhé cestě řeknou holčině : ,, No máš hezký hlas, zpíváš čistě a prakticky neděláš ani žádné velké chyby, ale mi hledáme dokonalost. A tohle je jen dobré, né dokonalé. Takže vypadáváš." 
A následuje nějaký kluk : ,, Jsou tu lepší zpěváci než ty a myslím, že si to i uvědomuješ. Ale každé tvé vystoupení je provázeno takovou energií, že si tě tu necháme." 
Řekněte mi, kde je v tomto ta požadovaná dokonalost?? Prakticky člověku řeknou, že nedosahuje takových kvalit jako ostatní, ale jeho energie vede nad zpěvem??

Nemůžu říci, že jsem nějaký odborný znalec, ale mám hudební sluch. Je pravda, že několik let ve sboru, pár let sólového zpěvu a fakt, že jsem kytaristka.. tomu možná trochu napomáhá, ale prostě vnímání poroty se vymyká mému chápání. 

Přijde mi, že nejrozumnější je tam Ben Cristovao. Sice má taky své oblíbence, ale není tolik subjektivně zaměřen jako ostatní. Možná je to tím, že on sám si danou soutěží prošel a chápe nejvíce ze všech, jak se oni cítí.
Takže před ním smekám a jsem moc ráda, že se staví nejvíce ze všech na stanu opravdu talentovaných lidí.
Dále Palo Habera... Ano, ten je sice ostřílený a nekompromisní borec, ale zklamal mě dosti, že nechal projít Dominika Gerdu. Upřímně místo něho mohli jít klidně 3 jiní kluci... (Marek Motalík, Matěj Bartko, Victor Peeters,..)
Vůbec nechápu ty slova televizních pisatelů aneb:

Dominik Gerda
Sympatický Slovák zpívá úplně jinak, než vypadá. Zprvu před porotou působil Dominik velmi rozpačitě, ale když začal zpívat, všichni zůstali ohromeni a maximálně se koncentrovali na jeho výstup.

Komu se tento (ne)zpěvák líbí?? 
Ano, možná zpívá jinak než ostatní, tak nějak po svém. Ale kvalita tomu hodně chybí. Podle mě to, že si tak nějak huhlá a tančí z něj nedělá zpěváka. 

Ke Katarině mám asi jen to, že se nechá více ovládat svými feromony. Aspoň mi to tak přijde.
 A Matěj Ruppert..Možná on sám je velký umělec a stále hovoří o dokonalosti, ale pak se tím neřídí. Já osobně nemám ráda, když někdo o něčem jen mluví, ale skutek utek.  
A v tomto ročníku jim hodně utíká. U těch chlapců.. Co můžu říci k holkám, tam mi celkem žádná ani nevadí. 

Hodně mi přišlo nefér hodnocení Victora, kdy v něm vlastně viděli stále zpěváka nějakých lidovek. To, že má jako živnost folklorní tanec neznamená, že je to to jediné, co by měl zpívat. 
Zaměřujeme se na to, co člověk dělá několik let a k čemu se tedy podle poroty řadí nebo na aktuální výkony, co ti lidi předvedou?

A že on předvedl, že má na více než jen lidovky a ten hlas na to má úžasný.
Ale jediná jeho podpora byl v porotě Ben...



Dalším problémem je, že eventuální československou novou superstar bude Filipínec. Proti Bryanovi nic nemám, ale je pravda, že to vyzní blbě. Filipínec je naše československá superstar. 
Jak jsem si tak pročítala, je hodně lidí, co s tímto nesouhlasí. A já je vlastně chápu. 
Musím říci, že hlas on má neuvěřitelný a rozsah taky, ale je to na zamyšlení.
Já jsem člověk, co by dal šanci nejraději šanci každému, ale když už jsme v Česku tak.. 
No, řekněte sami. 



Prostě dosti to v dnešní době ztrácí úroveň. 
Podle mě pokud si nejste jistí zpěvem, ale víte, že pobavíte máte šance stát se superstar. Dobře, tohle už je velká nadsázka, ale přijde mi to tak. 
Ještě taky se můžeme jednoho dne dočkat, že finálová pětice kluků bude Američan, Rus, Portugalec, Francouz a Maďar...
Také snaha se přiblížit úrovni zahraničních show, celou tu strukturu shazuje.
 Nebudu mluvit o koukání na reklamy místo na pořad, ale je to otravné :D.  
Tak uvidíme kam se tato šaráda posune. 

Pěkný den. 😉




Komentáře

  1. Tak jsem se hezky pobavila, protože promiň, ale přijde mi, že si dost protiřečíš. Na začátku se rozčiluješ, že se nevybírají lidi podle zpěvu, ale podle energie (a dejme tomu příběhu, popřípadě jiných kritérií) a na konci ti vadí, že vybrali Filipínce, přestože jsi sama napsala, že má neuvěřitelný hlas, tak nevím no. Každopádně je to jen můj názor ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Taky jsem psala, že proti němu nic nemám. Jen, že jsem viděla velké nesouhlasy s tímto a chápu ty lidi.
      Ale jsem ráda, že ses pobavila.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?