Nejčastější otázky lidí, když jste z dvojčat :)

Přemýšlela jsem o čem bych tak dnes mohla psát a napadlo mě, že bych mohla takový trochu článek na odlehčení :) Jelikož jsem z dvojčat, tak hodně lidí se vás často na něco ptá, protože je to husté, že jste z dvojčat (aspoň pro ně)

Já v tom zase nic tak speciálního nevidím. Řekněme si narovinu, že už to není taková výjimečnost. Dvojčat rok od roku přibývá a za chvíli bude spíše výjimkou z nich nebýt.

Tedy dle mého..




Ale teď už k těm otázkám :).. 

Mezi nejčastější se řadí : 

1. Wow.. To je husté být z dvojčat co?? 
Můj pohled... Ne, není to husté. Je to normální jako mít sourozence. Jen nejste starší či mladší o rok a více, ale jen o pár minut. Jinak je to spíše otravné (alespoň pro mě), protože všichni si vás srovnávají. 

2. Jaké to je být dvojčetem ?? 
Na tuhle otázku mám jedinou odpověď NORMÁLNÍ. Jaké by to mělo být? :D 

3. Oblékáte se stejně, když jste dvojčata??
Dříve bejvávalo..ale spíše tím, že jsme byli malé a oblékala nás máma. 
Později nás to začínalo štvát. Tedy spíše ségru, protože měla vždy svoji hlavu. Já se spíše podřizovala a bylo mi to jedno. 
Zpětně.. Naše máma měla blbý vkus 😁😁, ale tak co .. měli jsme v čem chodit. 

Dnes je to tak, že ségra je taková ta Emo holka a já uznávám spíše ten Boho styl.
 Prostě jedna rebel a druhá anděl.

4. Kdo je starší?? 
Já ne. 😀 I když většinou lidé tipují mě, jelikož ségra je menší a hubenější. Takže automaticky ta větší je starší . 

5. O kolik minut jste od sebe?? 
To je pro mě častým chytákem, protože říkám s úplným klidem o 5 minut. Jenže o 5 jsou bratránci😅.
 My jsme o 6 minut.

6. Jste stejné? 
Na tohle odpovědět je dosti těžké, protože každý to vnímá úplně jinak. My říkáme, že nejsme. 

Názory lidí jsou však jiné : 

1. Jsme úplně stejné. 
2. Jsme každá jiná. 
3. Jsme si podobné, ale ne tolik, že by nás nešlo poznat. 
4. Taky byl jeden, že jsme kamarádky :D.. 

7. Chováte se stejně? 
Nevím proč si lidé myslí, že pod slovem dvojče lze objevit dvě na chlup stejné osoby, jak v chování, prožívání, oblékaní a já nevím co vše ještě... 
Ale ne, nechováme. Jako se stejně neoblékáme, tak se ani stejně nechováme. Jsme jiné.. 

8. Jste jedno nebo dvojvaječná dvojčata?? 
Jsme dvojvaječná dvojčata. Což lidé s názorem, že jsme stejné nedokáží pochopit, protože jsme stejné a dvojvaječná dvojčata jsou jiná 😀. Pak to nevysvětlíte, že zas tak stejné nejste a prostě je to tak .

9. Máte taky takový ten dvojčečí smysl,  že jedna ví, co si myslí ta druhá??
ANO i NE. 
Někdy to víme a někdy ne. Dokážeme se domluvit pomocí posunků, při konverzaci si dokážeme vzpomenout na stejnou věc a začít smát či se nám vybaví stejná písnička, ale nepřijde mi to nijak výjimečné. 
Ono asi všeobecně to dvojčatům nepřijde nějak výjimečné. 

10. Chodíte do stejné třídy/ školy? 
Chodili jsme než přišla střední. Pak jsme šli každá jinam. Míša do Brna a já do Svitav. 
Jelikož to však Míšu přestalo po roce bavit a rozhodla se jít na stejnou školu, kde jsem studovala a studuji já. 
Studujeme nyní na stejné škole, ale naštěstí jiná třída. Já jsem 3.ročník a Míša 2.ročník .


Pak podle mě ty vtipné otázky.. 😁

Jak víte, že si vás při narození nespletli a ty ses nejmenovala Míša a Míša se původně nejmenovala Gabča ? 
Jak to mám vědět??😅 Musím věřit. Mně se moje jméno líbí 😊.

Stalo se vám někdy, že si vás spletli vaši kluci?? 
Ráda bych řekla, že ne ale ... 
Řekněme, že minulý rok před Vánocemi se to podařilo Míšinému příteli.  Naše škola  má takovou hezkou tradici aneb ,,Vánoční zpívání".  A Míši kluk chodí s ní do třídy.  Jelikož jsme obě hudebnice a Míša mojí třídě pomáhala ve zpěvu, tak jsme se oblékli podobněji a udělali si stejný účes. Míša měla modro-zelenou košili a já modro-bílou (s převahou modré) . 
A tak se stalo, že Míši kluk ji nemohl najít a já se otočená zády bavila se spolužačky. Najednou se k někdo přiblížil zezadu a začal mě objímat a se slovy : 
,, Aha, tak tady jsi.. Mišičko já jsem tě hledal.. ".
 Na což  jsem reagovala tak, že jsem se ohnala a vyvlékla z jeho pokusu o obejmutí. Spolužačky ty skončili se záchvatem smíchu a slovy : ,,No, to nechceš.
A já jen : Dopr****, co to děláš?
Jenda( Míši přítel) vyjeveně reagoval: ,, Oooo.. Ježiš promiň, já si myslel.. "
Já: ,, Nemluv o tom."
Za chvíli se objevila Míša a po pohledu a pár slovech na vysvětlenou se šíleně rozesmála. 
Jelikož se to rychle rozkřiklo, chodili pak všichni kolem Jendy se slovy : Vždyť Gabča má modrou..(narážka na moji košili). Dokonce to řekl i Míšin třídní učitel. 
No, já si z toho odnesla trauma a Míša se jen směje. 

Můj přítel po zjištění myslel, že mu rozbije ciferník. 

 Dále vtipný dialog:


Vy jste dvojčata? 
Ano. 

A kolik ti je? 
18. 

A kolik je tvé sestře? 
???? 
😂😂😂
( Hele tak jako jsme dvojčata, ale víte co, mně je 18 a půl a moji sestře 18 a půl + 6 minut.) 
Nad touhle otázkou se vždy zasměji. 😁

Lidi, co si myslí, že jsme stejné...

Nechcete si obarvit jinak vlasy, abych vás byla schopná rozeznat? 
Otázka naší "inteligentní" paní vychovatelky, když jsme stáli se sestrou vedle sebe. Na což mezi námi proběhl oční kontakt, že si dělá srandu. 
Pro vysvětlení .. Já si nechávám naší přírodní špinavou blond a Míša má vlasy do červena nabarvené. 
Jak víc bychom je měli měnit ?? 😂

A zneužíváte to někdy, že byste se třeba vyměnili? Jedna by hrála tu druhou ? 
Nejsme dle mého tak stejné, takže jsme to nikdy nezkoušeli a ani nemáme potřebu to zkusit.😆


V pozadí je Míša.




Tohle jsou asi otázky, co mi tak nejvíce utkvěly v paměti. 

Doufám, že jste se trochu pobavili, a kdyby vás náhodou napadly nějaké otázky, které jsem tu nenapsala a vás by zajímaly....stačí se zeptat .😉








Komentáře

  1. Ten příběh ze školy mě opravdu rozesmál! :D Já sice nejsem z dvojčat, ale mám takové kamarády a něco podobného se mi s nimi už přihodilo. :D Skvělý článek.:)
    Ann

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se článek líbil, a že i trochu pobavil☺️.

      Vymazat
  2. Zábavný článek, ale měla by sis dávat pozor na i/y :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ☺️.
      Můj problém, že si nepročítám článek ještě jednou, než ho vydám. Co jsem našla ,to jsem opravila☺️. Děkuji za upozornění.

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?