Mých 8 tipů, jak zahnat nudu..


Jednoho dne jsem přemýšlela (wow, Vogelová někdy přemýšlela ano..😂) a říkala si, jak je možné, že se vlastně pořád dokážu nudit i když mám tolik na výběr, co můžu dělat. 
Problémem většiny z nás je, že jsou znudění, protože neví, co by dělali.. Ale já musím být vždy ten nenormální prvek společnosti, takže se nudím, protože toho můžu dělat tolik, že v součtu vlastně nedělám nic😁.
 (Bože to vyzní hrozně...,ale..Na svojí obhajobu to nic nedělání trvá jen do chvíle, kdy si má nerozhodná hlava vybere. 😀)



Každopádně po promluvě mého přítele do duše jsem se zamyslela a přemýšlela, co všechno vlastně ráda dělám abych zabila nudu...
A napadlo mě, že by to mohlo být i zajímavé sepsat to pro vás a snad v tom objevíte nějakou inspiraci.☺️
( Jen příklad, jak na mě zapůsobila přítelova rozmluva.. Píšu dnes tento článek v době, kdy čekám na vlak. 😁 Takže jsem na sebe hrdá.. ☺️)

Ale teď už k tomu, jak zaháním nudu já ☺️.
Tady máte mých 8 činností.😉


1. Zpěv 


Řekněme nemusí to být vyloženě zpěv, ale klidně i karaoke.. 
Nemusíte na to umět ani zpívat, ale hlavní je, když vás to baví. ( Ale někdy je fajn se ujistit, že nikdo není v blízkosti 😂) Já si troufám tvrdit, že zpívat umím, protože zpívám od malička, ale to je vedlejší..
Zpěv je fajn, že se dá propojit s dalšími činnostmi jako jsou umývání nádobí, vysávání, úklid... Věci, do kterých se vám né vždy chce a dokáže je tímto zpříjemnit.



Ukázka sboru, do kterého jsem chodila..( ty nejvyšší tóny je můj hlas.. myslím 1. Hlas )



2. Hraní na nástroj / hraní her 


V mém případě je to hraní na kytaru. To dokáže člověka, který má k tomu cit,  zabavit na hodně dlouhou dobu.  
Pro mě to má i velkou funkci odreagování. 
Ráda říkám :
 ,, Kytara je má nejdéle trvající láska." 

Pro lidi, kteří by se chtělo naučit na nějaký nástroj bych doporučila ukulele. Je to malinký a nenáročný nástroj a pokud vás to chytne věřím, že vás to bude i v určitých ohledech naplňovat. Podle mě je vždy super na něco hrát.



Možnost hrát hry tu zahrnuju pro lidi, kteří nemají cit k hudbě. Což nikomu nezazlívám. 
Já jako člověk, co zase nemá vztah k hraní her, tak se v tomto taky nepohybuji. 
Ale vím, že to dokáže zabavit na velmi dlouhý čas, a taky vás to náplní vědomostmi, a když ne to, tak si ve většině příkladů zlepšíte znalost anglického jazyka.☺️


3. Čtení


To je asi nejlepší činnost, protože se při ní dostanete do všech světů... Skvělých imaginárních světů, kde vše řídí bohyně Moira a žijí bardové, kteří mají vnitřní oheň a ochraňují je jejich rytíři...a hlavní hrdinkou je dívka jejíž život je spleten s osudem bílé vlčice. ❤️💗
Tohle je takový úryvek z mé oblíbené knižní trilogie Moira, ale řekněte, že by jste se někdy nechtěli do takového krásného světa podívat, a tam vás zavede právě četba a do spousty dalších.

Také se sblížíte s osudy lidí ve světových válkách, naučíte se vnímat psychické rysy člověka a všeobecně si ozřejmíte mnoho vědomostí, které určitě najdou uplatnění. 
A nemluvím jen o čtení knih, ale i časopisů a článku, které se mají širokou tématickou škálu. 


Hlavně v dnešní době, kdy převažují ty sociální sítě bych tuto činnost pozvedla.


4. Focení


Myslím, že do této činnosti je potřeba trocha zapálení.
Už jsem o mé lásce k focení vydávala článek, takže se  o tomto nebudu moc vypisovat.
( Odkaz na článek ➡️ Láska jménem focení... )
Jen chci říci, že to člověku pomáhá objevit nové krásy světa,o kterých ani netušíte.😊


5. Chození do přírody


Jedna z mých oblíbených činností.
Dle jistých zdrojů je dobré se v lese i učit, protože čistý vzduch a jisté výpary ze dřevin podporují naši mozkovou činnost. 
Ale tohle bylo jen tak pro zajímavost.
Je dobré si jednou za čas někam vyjít a trochu se odprosit od společnosti lidí, udělat si čas pro sebe a nechat volnost svým myšlenkám.
Jediné, co vás na tomto může zklamat je to, že v poslední době se u nás vytrácí zájem starat se o přírodu


Když si vzpomenu jako malá jsem chodila do lesa a nedokázala jsem dohlédnout na jeho vršek a cestičku, která jím vedla. 
Dnes není problém dohlédnout na jeho vršek, polovina lesa vykácená a sice jsou vysazeny nové stromky, ale ty už se kácí pod váhou vysoké trávy. 
Je to smutný pohled.😕

Ale velkou radostí je chata. Tam je takový nádherný klid. Musím říci, že není krásnější místo na psaní článku než lávka nad potokem. 😊


6. Pletení náramků z bavlnek


K tomuto jsem se dostala přes moji tetu.
Někteří to budou znát spíše jako "náramky přátelství".

Je to jen o tom naučit se pár uzlíků a mít trpělivost, když narazíte na těžší vzory, ale jinak je to úžasná činnost.
Jeden náramek vám zabere, když to vezmu od nejlehčího asi 10 minut. Ty nejtěžší celý den pletení či několik dní, když nebudete mít úplně čas. 
Co na tom hodnotím jako nejlepší je to, že tím můžete potěšit své přátele na blízké.


 7. Origami


Neboli dělání věci z papíru. Můžete si tak vytvarovat od lodiček po zvířata..
Já se k této činnosti dostala nedávno a strašně mě to chytlo. Určitě bych ji doporučila zručnějším lidem. 

Existuje na to hodně návodu a aplikací, které vám pomůžou se to naučit. 
Pokud máte fantazii můžete z daných vzorů i něco vyrobit.



8. Vaření/ pečení


Na to, aby to člověk dělal pravidelně by musel být skutečně milovník. 
Já se přiznám , že se proměňuji v kuchaře jen , když mě na to chytne nálada, ale pak se to proměňuje v potěšení z toho,že si někdo pochutná. ( Když to tedy nezmrvím😂. ) 



 Já jsem milovník všeho pálivého, takže chilli se u mě moc nejde vyhnout😀. 
(Příběh o tom, že jsem jednou díky přebytku chilli raději pomlčím,..ale mám ho ráda ☺️. )


Každopádně podle mě pravidlo, co u mě funguje v kuchyni ..
 ,, V jednoduchosti je síla." 
Samozřejmě pokud se toho nebojíte a rádi se zlepšujete,  není důvod bát se něčeho těžšího. ☺️

Doufám, že jsem vás trochu inspirovala.
Pokud máte svoje tipy, jak zahnat nudu, ráda si je přečtu v komentářích. 😉
Pokud máte nějaké dotazy, nebojte se zeptat. ☺️

PS: Pokud by jste chtěli vidět více mých fotek staci kouknout do kontaktu, kde je odkaz jak na můj instagram osobní, tak instagram pro blog, kde se snažím dávat i více insta-stories.

Krásný činností naplněný den,
Gabča.😉









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?