Pár věcí, co lidi něřeší, když jsou déle ve vztahu :D

Každý, kdo má delší vztah jako já, tak se se mnou určitě zasměje nad pár věcmi, které se postupem času mění... Zavzpomínáte si na to, jak to vypadalo ve vašem vztahu, jak jste to měli všechno vy.. :) 

Ale prvně se vám chci omluvit, že dlouho nevyšel žádný článek. Měla jsem toho teď poměrně hodně v běhání po úřadech, výlety, praxe,... 
Také pro ty, kteří se diví, že dříve jsem vydávala 3 články týdně .. 

Budu vydávat  1 článek každou neděli.  :)  

(Tempo 3 články týdně je těžké udržet) 

Je samozřejmost, že každý vztah chce čas, aby jste se nejdříve pořádně poznali a ujasnili si, co pro vás ten druhý vlastně znamená.
 Proces poznávání je na celý život. Dle mého se vždy ukáže na druhém něco, co vás dokáže překvapit či co vás postupem času začne fascinovat. 

Já osobně jsem ve vztahu skoro 2 roky. Je to moje první velká láska a nebojím se říci, že i poslední. 💗
Pro ty, co pochybují.. Uvědomte si, že ještě před 20 lety už bych byla vdaná, měla nejméně jedno dítě a druhé už pravděpodobně na cestě. 😃

Sama pozoruji, že opravdu od těch prvotních poznávacích schůzek už se to posunulo někam, kdy vlastně vzpomínáte na ty kouzelné začátky a přáli by jste si někdy moci to prožít znova, ale zároveň ta uvolněnost toho nastávajícího stavu, že se nebojíte říct věci narovinu a svěřit se i s tím, že máte pupínek na pozadí ... ( Teď to myslím ze srandy.. I když 😅..) Jednoduše řečeno ta důvěra toho volného sdělení by už scházela. 

Teď bych vám ráda vypsala pár příkladů, které jsem vypozorovala na mně a Kubovi. 

1. Změna komunikace. 


Ze začátku si dáváte hodně pozor na jazyk, brzdíte se v rychlosti mluvení  a sprosté výrazy. ( Přece nebudete hned ukazovat, že jste ve skutečnosti sprostá jak dlaždič.. A taky, že melete jako by vás někdo tou dlažební kostkou trefil.. )

Taky si hodně rozmýšlíte do jaké míry mu sdělíte něco osobnějšího, protože hned první schůzka říct : ,, Hele, mám problémy se svým sebevědomím a taky nevěřím tomu, že jsem hubená..", tak by to chlapec asi brzy vzdal. Přesněji převážná většina kluků by v dnešní době řekla na tato slova něco ve stylu: " Hmm, zajímavé. Tak ahoj. Já už musím domů. " 
Pravděpodobně další schůzky by neproběhli. 

Určité slova či události okecáváte třemi jinými, protože přeci, aby jste mohli říci slovo sex či menstruace.. Tak daleko jste ještě nedošli.
( Hlavně to jak říct klukovi, že máte menstruaci je přece trapné.. aspoň v těch začátcích. ) 
V mém případě jsem okecávala menstruaci jako  nehezké období opakující se každý měsíc, protože nás proklela bohyně Venuše. 
Díky bohu, že je Kuba chápavý jedinec :D .. 
😂😂 Ty začátky..

Největší problém bylo prvních vyslovení slov.. Miluju tě. 
Jde o to, že si musíte být jistí. Pak si říkáte:,, Neměl by to říct první on? "

Později vám někdy hold uteče slovíčko vole či se rozohníte nad něčím/někým jaký to je pí*** a čů*** ... A vaše polovička souhlasně přitakává se stejnou směsicí slov či jen ze strachu, že se pak vztek obrátí proti ní / němu. 😀
Osobní už není ani  jaký toaletní papír vám vyhovuje více a všeobecně převažuje uvolněnost. 
Menstruace je prostě menstruace a sex je sex.. Proč to okecávat?? 😀

Slova miluji tě.. 
Když ta slova Kuba prvně vyslovil.. Já byla tak šťastná a zároveň ráda, že to můžu říci konečně i já... Ten den jsme se dali dohromady. 
Slova miluji tě už říkáme v situacích, kdy jsme šťastní, spokojení s tím, jak se vše má, loučíme se, ráno, když vstáváme, večer, když jdeme spát... 
Už jsou to slova toho, jak vám na něm skutečně záleží a nedokážete si představit býti bez něj. 


2. Holení.. 

První schůzky musíte být dokonale oholená a jeden přehlédnutý chloupek na noze nepřipadá v úvahu. Strávíte v koupelně 30 minut a jste spokojení. 
Nějak takto to má i kluk, pokud se holí. ( Myslím podpaží a tak.. Na nohy si zakládají jen cyklisti či velcí metrosexuálové.) 



Postupem času, když nemá být hezké počasí kašlu na holení ...u mě taky, když nejsou druhý den ve škole masáže.😀

Ale ta reakce mého přítele, když jsem měla poprvé opravdu měla delší chloupky na nohou : ,, To je super. Bože, to si nech častěji, to tak zajímavě škrábe .. " 
Pak ho nemilujte.. 💗



3. Svlékání 


To je doslova počáteční boj.. 
Jelikož přítel nemá svůj pokoj, ale svůj "prostor" mezi sníženým stropem a opravdovým..Tak většinou to bylo tak, že jít k němu do pokoje = jít k němu sednout do postele. 
( Nebudu to nějak více popisovat v rámci toho, že to patří do jeho osobnějších věcí) 
Ale jeho pravidlem je, že do postele se prostě nechodí v teplákách či riflích. Takže v tomhle jsem se nějak učila. 

Hlavní je zvládnout ten počáteční stud.
Většina holek a i kluků má o svém těle blbé smýšlení a pak ukázat se někomu a věřit, že mu se budete líbit, když ve skutečnosti se nelíbíte sobě?? .. 

Navíc některé z nás trápí ještě akné za zádech, prsou,.. strie, celulitida, žilky, jizvičky,...Existuje hodně nedokonalostí. 


Nedokonalosti jsou to, co si na druhém můžeme zamilovat.



Kuba má kvůli rychlému růstu v dětství trochu posunutou hrudní kost a takovou jakoby vyzdviženou a to ho hodně trápilo. Ale on je nádherný kluk .. a to, že má takto hrudníček či zhoršenou tvorbu svalů nemění nic na tom, že je krásný a nic bych na něm neměnila.
Sice jsme ještě úplně nezvládli jeho noční můru bazén, ale je to v plánu. 

Po čase je to samozřejmost asi jako to, že do sprchy jdete přeci taky svlečení. 
Mě to navíc pomohlo hodně v sebevědomí. ( Hold Kuba není typ kluka, co mluví o nedokonalostech, ale kouká na tu podstatu celku a hodně, hodně, hodně rád vám lichotí😊. ) 
A i Kuba se osmělil. :) 

Navíc tím, že jsem v těch 2 letech ještě měla tu konečnou fázi adolescence a vstupovala postupně do dospělosti se taky odrazilo na mém těle. 
Ale ta slova, že jste vyspělejší jak mentálně, tak i v obličeji a vlastně celkově... To mě hodně potěšilo, když jsem to od Kubi slyšela. 😊

On to samozřejmě řekl mnohem krásněji, protože je to skutečný romantik a poet.



4. Řešení akné 

Myslím, že každý ze začátků řeší ty pupínky, co se prostě sem tam vytvoří. 


Jak já tak Kuba jsme se tím celkem zabývali a patlali na sebe všechno možné, ale pak vás to nějak přestane bavit. 
Na ty počáteční stresy se nakonec povznesete a vznikne z toho krásná symbióza.
Aneb .. Už nemusíte mluvit, zaostříte a jedete. (Vymáčknete své polovičce nějakou tu neduhu 😀)

Kuba by řekl, že jsem na to úchylák, protože ho někdy doslova prosím abych mohla.. ale už jsem se naučila se ptát a když ne, tak ho nenutím.. 😉 ( Tedy většinou😂😂) 


5. Sdílení místnosti se záchodem 

Znáte to potřebujete na záchod a trávíte tam delší dobu a zatoužíte si s někým povídat a pak se zamyslíte a dojde vám, že sdílet chvíle, kdy sedí jeden z vás na záchodě není tak zlé ..
( I když takto to vyzní divně, ale ono je to fakt fajn 😀)

Ono se to zdá jako hovadina, ale zvyknout si na to zase taková sranda není. 
Mám pocit, že jsme se to začali učit až po nějakém roce a nějaký kousek k tomu.. a trvalo to určitě 2 měsíce..



Teď je to opravdu o tom, že když si chcete povídat či jste uprostřed hovoru a jeden potřebuje na záchod, tak není problém si sednout někde opodál a mluvit spolu. 

Tohle jsou ty nejhezčí, nejbláznivější, ale taky podstatné změny, co nám pomohli posunout se dále.... Je to osobnější, tak doufám, že nás nikdo nebudete moc soudit. 

Musím sem však dát ještě jedna krásná slova.. 
Když jsem si přála pohled Kubi na ty změny v průběhu vztahu řekl jen tohle: 
,, Je to super. I přes mráčky jsem s tebou moc šťastný, chci s tebou rodinu a žít s tebou."  

Hlavní poznání bylo hlavně to, že ať už ostaní tvrdí, že první lásky nevydrží a není to pravá láska, tak se může ukázat, že se mýlili.


Budu ráda, když se nad článkem zamyslíte na své začátky a nebudete se bát je sdílet do komentářů či zprávy...
 

Krásný den, 
Gabča. 😉




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Recenze: Fotokniha od Saal Digital

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?