Recenze: Fotokniha od Saal Digital



Předem se chci omluvit, že minulou neděli nevyšel článek, ale potřebovala jsem k němu poblíž jednu věc, kterou vám tu dnes představím.☺️

Fotokniha od Saal Digital

K této knize jsem se dostala přes instagram, kde mě zaujala reklama s nabídkou soutěže s poskytnutím poukazu na danou fotoknihu. Soutěž nebyla nijak těžká, jen jste museli napsat nějaké informace o sobě (Já osobně tam napsala pár informací, co mě baví fotit a jak dlouho vlastně fotím..) a vybrat si síť,  na které v případě výhry uděláte recenzi fotoknihy.



Po pár dnech mi přišel email, že se mi podařilo získat poukaz a jeho kód. Poukaz byl v hodnotě 900, pokud vaše objednávka přesahovala danou částku museli jste to poté doplatit.

Ale teď už k tomu, jak fungují stránky Saal Digital..
( Pro ty, kdo by se chtěli kouknout na stránky, tak tady ➡️)

Musím říci, že stránky jsou velmi moderní. Mají širší škálu kvalitních produktů od hrníčku, plakátu a  kalendářů, až po mnou zmiňované fotoknihy. 

Blíže k fotoknize:

U knih máte možnost vybrat si formát (čtvercový/ obdélníkový), dále obal knihy, druh papíru a vazbu.
Můžete si vše navolit dle představ, a pak už přichází na řadu obsah knihy.
Vnitřek, který se skládá z vašich fotografií,  si můžete vytvořit buď ve stažené aplikaci či online na stránkách. 

Máte na výběr ze tří způsobu tvorby:


  1. Automatické návrhy 
  2. Fotokniha v minutě
  3. Ročenka (tento způsob lze využít i na mobilu) / Prázdná šablona


Přes aplikaci
Přes stránky

Já si knihu udělala dle svého převážně z instagramových fotek. Tudíž jsem si vybrala způsob ročenka a byla jsem poměrně spokojená. 

Mohla jsem si vybrat fotografie, na které jsem nejvíce hrdá a pak si navrhnout, jak si je chci postupně uspořádat. Také jsem si navrhla sama rozvržení velikosti fotky.. zda ji chcete pře celé 2 stránky, oříznutou přes 2 stránky, ke straně či doprostřed. 



Podstatnou částí je výběr počtu stran. U každého formátu knihy je myslím různorodý. 
Já si vybrala počet 20 stran, a i když jsem to původně pokládala za strašně málo, tak v součtu s konečným produktem mi to přijde akorát. 

Co se mi hodně líbilo, byla možnost vložení (Jak na obal knihy, tak i k fotkám.) libovolných ornamentů. 



K fotografiím můžete také vkládat text. 


(Třeba důležitá data či zajímavé texty. Musím zde napsat vtipnější text jedné starší fotografie prarodičů od mého přítele. " A zde nastal okamžik, kdy se vrchní horolezkyně posr***." Komentář dědy na výšlap na Sedm skal. Ve zkratce :,, Strach z výšek dostal nejednoho člověka." )

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Když už jste spokojeni s finálním vzhledem fotoknihy stačí uložit a vyplnit standartně doručovací údaje, vyřídit platbu atd. ..

Přes lhůtu doručení, která byla myslím kolem měsíce, jsem knihu měla doma za 2-3 dny. 


Moje hodnocení: 



Musím říci, že se jedná o skutečně kvalitní produkt. Finální zpracování myslím nadchne každého fotografa. 

Jak mě, tak i členům rodiny se kniha moc líbí.
Lesklý papír tomu dává nádech profesionality. Vazby knihy krásně zpracované a vše dle toho, jak si navrhnete. 
Nabízené ornamenty vypadají k fotkám opravdu moc krásně. 

Co se týče ceny musím říci, že jako pro studenta by to pro mě asi nepřipadalo moc v úvahu. Hold za kvalitu si člověk musí připlatit. 
Mě to vyšlo v součtu i s dopravou na nějakých 1058 Kč. ( Při 20 fotografiích a žádných vylepšeních.) 
Ale určitě to za to stojí.

Jako jediné -  bych asi napsala, že v knižním provedení se zhorší kvalita fotek.

( Nevím zda pokud máte pocené fotky foťákem či přímo profesionálním fotografem, nebude ve finále žádná změna na fotografii znatelná. Já jsem sice nadšený fotograf, ale speciální techniku nemám jen mobil, takže je to možná způsobeno tím. ...) 

Myslím, že pro potěchu přátel či rodinných příslušníků je to krásný dárek. 
Také jsem koukala, že si to lze zpracovat jako fotoalbum ze svatby či vašeho děťátka. 
Hold fantazii se meze nekladou. :) 

PS: Pokud vás to nějakým způsobem zaujalo a chtěli by jste si vyzkoušet něco objednat mají na stránkách akci pro fotokniky, která spočívá v tom, že vám dají  Seznamovací kupón v hodnotě 450 Kč na fotoknihu . 

( Pro případné dloubání či dotazy, nemám s firmou uzavřenou nějakou dohodu o propagaci jejich produktu.) 



Zde máte menší ukázky z mé knihy: 

            

    





Přeji krásný den,
Vaše Gabča. 


Komentáře

  1. Já si dělala fotoknihu u Saalu vloni. :) Myslím, že je to od nich super, že dávají možnost si vyzkoušet fotoknihu a zrecenzovat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, že je to moc fajn. Myslím, že tohle člověku moc firem neumožní. ☺️

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zkouška dospělosti - MATURITA

Kam bych se chtěla ubírat?